Een parochie kan alleen functioneren dankzij de vrijwillige bijdragen van parochianen via de kerkbijdrage of gezinsbijdrage.

Helaas zijn de laatste jaren de middelen die daaruit voortkomen onvoldoende om de kosten te dekken. Vooral de kosten voor het onderhoud van de gebouwen spelen daarbij een belangrijke rol. Onze parochie heeft drie kerken, waarvan er één een rijksmonument is en de andere twee een gemeentelijk monument.

Mocht u een extra donatie willen doen dan kan dat op meerdere manieren:

• door het overschrijven van een gift op een van de volgende bankrekeningen:

NL58 RABO 0154 7929 69

Vlijmen

NL28 RABO 0136 5906 83

Vliedberg

NL94 RABO 0136 5017 10

Nieuwkuijk

NL80 RABO 0154 7140 03

Haarsteeg

• U kunt schenken via de GIVT app door het scannen van de QR-code op deze pagina.
  • U kunt ook een overeenkomst met ons sluiten waarmee uw gift onder voorwaarden aftrekbaar wordt voor de inkomstenbelasting. Neem voor nadere informatie hierover contact op met ons secretariaat of lees hier meer over periodiek schenken en voor het downloaden van het formulier.

De parochie heeft een ANBI-status.